piątek, 12 lutego 2010

Być piękną czyli peeling kawowy

Jak wiadomo każda z nas chce być piękna i prawie kazda ma mnóstwo kosmetyków w swojej łazieńce. Ja dziś proponuje coś naturalnego a mianowicie peeling kawowy. Nie nie to nie jest mój pomysł. Zapozyczyłam go od Agatka:) Peeling jest bajecznie prosty w przygotowaniu i co wazne dla bardzo niektórych jest całkowicie naturalny więc nie powinien uczulać ( jest hipoalergiczny trudne słowo na dziś). Jak przygotować taką przyjemność? Otóz nalezy przygotować pojemniczek, kawe mielona nie rozpuszczalna:P, wodę goracą. Do pojemniczka wsypać 3-4 łyzki kawy, zalać wrzacą woda tak aby kawa była tylko przykryta. Poczekać aż ostygnie i można używać.
Ważne:
Peeling należy dokłanie spłukać:)

3 komentarze:

  1. dobrze, że dodałaś, że nie rozpuszczalna, bo ja się miałam samymi granulkami już masować ;)

    Co się stanie jak się źle spłuka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie efekt piasku z plaży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martus nie zapominaj o zelu ;-)

    OdpowiedzUsuń