środa, 6 stycznia 2010

Czy wierzycie w horoskopy

Początek roku skłania nas do róznych przemyśleń, częściej zastanawiamy się nad swoją przyszłościa. Poniewaz chcemy ją poznać a mam szaraczką nie jest to dane uciekamy się do róznych metod by mieć choć złudzenie, ze nasza przyszłość staje się odrobine mniej tajemnicza.
Aby to zrobić chodzimy do wrózek, cyganek, jasnowidzów. Są to sposoby raczej ryzykowne i bardzo kosztowne. Duzo łatwiej i napewno taniej jest zajrzeć do gazety czy internetu i przeczytać horoskop. Tylko, który wybrać. Bo myślałam, że jest jeden, a to wcale nie prawda:)
Wg:
zodiakowego WODNIKIEM
chińskiego TYGRYSEM
celtyckiego CEDREM
kwiatowego MALWĄ
tęczowego kolorem PEREŁOWYM
Tak więc ja nie będę grzebać i szperać w swojej przyszłości.

1 komentarz:

  1. Horoskopy, wróżki i taroty to bezedury!!
    Ja nie wierzę. Ja być sceptyk wielki. :D Ale Ty za pewnie o tym wiesz :)

    OdpowiedzUsuń