niedziela, 27 grudnia 2009

Pomysły na Świąteczną nude

Kiedy znudzi się Wam siedzenie za suto zastawionym stółem Światecznym można właczyć telewizor. Tylko czy napewno chce ogladać po raz kolejny przygody Kevina. Ja wybrałam inne spsoby na spędzenie Świąt. W tym roku postawiłam na książki ale nie jakieś nowe. Postanowiłam wrócić do tych czytanych w latach kiedy w metryce miałam jeszcze naście lat:). Przyznam, że książki pochłaniałam szybciej niż piernik Babci. Na pozarcie przeznaczyłam "Jezioro osobliwości" Krystyny Siesickiej, kilka książek Małgorzaty Musierowowicz i "Samotność w sieci" Janusza Wiśniewskiego. Na dzisiejszy dzień muszę znaleźć coś nowego:)

2 komentarze:

  1. Ja czesto wracam do ulubionych ksiazek :) glownie do Ani z Zielonego Wzgorza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania też ma swoje miejsce na mojej liście ulubionych książek

    OdpowiedzUsuń