czwartek, 10 grudnia 2009

W kręgu Wampirów

Jak wiadomo całym światem owładnęła wampiromania. Przyczyną wcale nie jest pojawienie się hrabiego Drakuli czy też znajdowane ciała młodych dziewczyn ze śladami zębów na szyji. Nie nie to zupełnie coś innego. Powodem zamieszania jest saga "Zmierzch"Stephenie Meyer.

Saga składa się z czterech ksiązek: "Zmierzch", "Księżyc w nowiu", "Zaćmienie" i "Przed świtem".Nie będę opowiadać wam fabuły, ponieważ jest powszechnie znana. Z 4 tomów mnie osobiście najbardziej wciągnął 1 i 3, 2 i 4 wydawały mi się trzoszkę przydługawe i jakby
naciągane. Generalnie ksiązkę czyta się bardzo przyjemnie i miło. Polecam na długie zimnowe wieczory.

3 komentarze:

  1. To dobrze, że ta mniej ulubiona leży u mnie :P skoro tak bardzo za nią tęsknisz :P ale w końcu ją odzyskasz bo Baśka wraca na ten weekend. Ja się jakoś nie mogłam zmotywować do przeczytania tego. Język wydawał mi się zbyt banalny... więc trochę mnie to zniechęciło. Może oryginał jest lepszy. Ale póki co to staram się zebrać Harry Pottera po angielsku. Na razie nie mam jeszcze żadnej części :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że książki w założeniu był przeznaczone dla mas więc nie można było oczekiwać zbyt ambitnego języka

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm tymbardziej jestem ciekawa Harrego Pottera. Bo przecież on jest tak samo znany jak Zmiech o ile nie więcej. Pasowałoby porównać.

    OdpowiedzUsuń