środa, 16 grudnia 2009

Przepis na idealną twarz - specjalnie dla Gosi

Specjalnie dla Gosi Samosi podaję przepis na domowe oczyszczanie twarzy:
1) Przetrzeć twarz mlekczkiem do demakijażu
2) Umyć twarz żelem do twarzy
3) Umyć twarz scrubem/pellingiem do twarzy(i żadnym innym)
4) Nałożyć wygładzającą maseczke na czas jaki deklaruje producent
5)Trzymać głowe pod recznikiem nad parówką( nie chodzi bynajmniej nad o rodzaj wytworu miesopodobnego)
6) Nałożyć na twarz maseczke ściągającą (w razie braku takiej w tubce można zastosować ubite białko jajka kurzego )
7)Po dokładnym zmyciu maseczki ściągającej należy nałożyć maseczke nawilżającą (czas impregnacji podany na opakowaniu)
8)Nałożyć krem ( ja osobiście stosuje zwykły krem Nivea)
Pamietajcie nie róbcie oczyszczania twarzy jak na polu mrozik.

3 komentarze:

  1. Dziękuje za specjalne względy :D
    Dobra, więc tak: etapy 1-3 mam opanowane. :P
    Tylko tą maseczkę wygładzającą muszę wykombinować skądś. A parówki faktycznie są fantastyczne - ja zwykle robiłam je na katar z Dentoseptu. Ale cerę po niej od razu miałam ładniejszą. Tylko nie wiem czy typowo do oczyszczania powinnam zastosować tą samą parówkę, czy po prostu z samej wody. Etap 6 - tej maseczki też nie mam więc będę musiała użyć jaja :P
    Dzizys, przestanę wymieniać bo i tak większości z tych rzeczy nie posiadam. Zresztą i tak jest mróz :P

    Ciekawa jestem za to jakie efekty są po oczyszczaniu twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Parówkę można zrobić z jakimiś ziółkami np. rumiankiem albo czymś co ładnie pachnie a maseczki można sobie nabyć albo ładnie się uśmiechnać do kogoś kto ma. Efekty sa dobre, choć pewnie wszystko zależy od typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie na pewno rewelacyjnych nie będzie. Przynajmniej na razie. Ale jak mi się trochę cera poprawi, to wtedy będę się upiększać :P Bo teraz peelingi dla mnie raczej nie są najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń